Kundupplevelse & kundrelation
Kundundersökning
En kundundersökning hjälper dig att få en uppfattning om hur din verksamhet uppfattas av dina kunder. Var ligger era styrkor och svagheter? Vad kan ni utveckla för att växa er starkare på marknaden? Genom att lyssna på kunden får du ovärderliga utvecklingsförslag.
Läs mer
Leverantörsmätning
Mätningar som stärker relationer. I många fall glömmer man bort att utvärdera vad leverantörerna tycker om samarbetet och hur pass nöjda de är med dig som kund. Att ha nöjda leverantörer är minst lika viktigt som att ha nöjda kunder och medarbetare.
Läs mer
Brukarundersökning
Beslut som grundas på brukarnas uppfattning. Ge den enskilda brukaren en röst. Genom våra brukarundersökningar hjälper vi dig att utveckla din verksamhet och främja en hållbar samhällsutveckling. På Attityd sätter vi kvalitet i fokus och är lyhörda inför kundens specifika behov.
Läs mer